To All My Friend, Lovely & Silent Readers

To All My Friend, Lovely & Silent Readers

Mohon maaf kiranya wiyah a.k.a Tuan Rumah tiada kunjungan balas/backlink /follow ke blog kalian, ini kerana disebabkan oleh ketiadaan link blog tuan/puan utk wiyah follow kalian. Jutaan maaf juga jika jarang ber'blogwalking' ke blog kalian (busy tahap cipan). In sha Allah jika ada kesempatan waktu wiyah akan ke singgah ke blog kalian..Peace No War!!

Followers

Imamku Hingga ke Hembusan Nafas yang Terakhir

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
"Some Love Stories...Live Forever"

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan 1432H

Bulan sya'ban berlalu meninggalkan kita...bulan ramadhan muncul dengan senyuman anak bula menandakan kita akan memuylakan ibadah puasa pada esok hari...1 ramadhan 1432H bersamaan1 ogos 2011

Rebutlah peluang keemasan di bulan Ramadhan
Bulan Ramadhan adalah bulan yang terlalu banyak kelebihannya. Di dalamnya terdapatnya malam lailatul Qadar iaitu malam kemuliaan yang lebih baik dari 1000 bulan. Pada bulan tersebut Allah membuka pintu syurga, menutup pintu neraka dan mengikat syaitan-syaitan untuk memberi peluang kepada manusia membersihkan diri mereka sebersih-bersihnya. Amal-amal ibadah dan kebajikan digandakan Allah di mana yang sunat diberi pahala wajib/fardhu dan yang fardhu menyamai 70 fardhu di bulan-bulan yang lain.



Salam Ramadhan 2011 buat semua umat islam diseluruh dunia...semoga amalan ibadah kita pada bulan yang mulia & ditunggu-tunggu ini diterima olehNYA...Beramal lah kita seolah-olah kita akan mati di esok hari..

Ikhlas dari :

Ayie & Wiyah serta keluarga
Ramadhan 2011



2 comments:

Nilam suhana said...

salam ramadhan... selamat berpuasa yer...

Wiyah said...

thank you...semoga dipenudahkan menjalani ibadah puasa pada tahun ni ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...