To All My Friend, Lovely & Silent Readers

To All My Friend, Lovely & Silent Readers

Mohon maaf kiranya wiyah a.k.a Tuan Rumah tiada kunjungan balas/backlink /follow ke blog kalian, ini kerana disebabkan oleh ketiadaan link blog tuan/puan utk wiyah follow kalian. Jutaan maaf juga jika jarang ber'blogwalking' ke blog kalian (busy tahap cipan). In sha Allah jika ada kesempatan waktu wiyah akan ke singgah ke blog kalian..Peace No War!!

Followers

Imamku Hingga ke Hembusan Nafas yang Terakhir

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
"Some Love Stories...Live Forever"

Tuesday, December 28, 2010

Tahun Baru tapi Azam Masih Sama

Salam..Bismillahirrahmanirrahim


Tinggal beberapa jam jer lagi kita akn melangkah dari tahun 2010 kepada tahun 2011.Apa azam tahun neh? psssst...pssst azam tahun lepas tercapai x lg? Huhu wiyah..waloupon thn baru...tp azam still sama ngan tahun lepas..harap2 thn 2011 akan tercapai semua yang wiyah hajatkan..x byk just 2 yg thn lps + 1 yg thn nie.. jerk! nak tau? ermmm..

1. Nak beli rumah sendiri
2. Nak jadi Mommy & Isteri yg terbaik kpd en.suhairi...hope 2011 kami akan bertiga!
3. Nk abiskan study master

Apapun tahun 2010 memberi & meninggalkan banyak kenangan yang indah + pahit + manis + bahagia + duka + sepi + berjaya + gagal = 1000 kenangan yg mmg x dpt dilupakan. So....wiyah ucapkan

SELAMAT TAHUN BARU 2011 kepada semua

Apapun Alhamdulillah 2010 memberi sangat byk memori2 indah bersama tersayang....semoga dgn kedatangan tahun 2011 ini akan memberi lebih kematangan serta kebahagiaan hidup kepada kami sekeluarga...amin...amin!

Semoga tahun 2011 yang akan datang, Allah murahkan rezeki kami, memberi kami kebahagiaan kehidupan didunia & akhirat...insyaAllah!!

Tanggal 1 Januari juga ada tarikh terindah antara Ayie & wiyah...Esok genap 5 tahun kami bersama2 menyulam cinta yang dibina di FKA, UiTM Shah Alam. Thanks GOD kerana telah menemukan kami & menyatukan CINTA kami...Alhamdulillah CINTA kami kekal sehingga ke hari ini...semoga hari2 esok CINTA kami akan terus mekar.

UiTM Dihatiku...(Bangga jd student UiTM neh) kehkeh











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...