To All My Friend, Lovely & Silent Readers

To All My Friend, Lovely & Silent Readers

Mohon maaf kiranya wiyah a.k.a Tuan Rumah tiada kunjungan balas/backlink /follow ke blog kalian, ini kerana disebabkan oleh ketiadaan link blog tuan/puan utk wiyah follow kalian. Jutaan maaf juga jika jarang ber'blogwalking' ke blog kalian (busy tahap cipan). In sha Allah jika ada kesempatan waktu wiyah akan ke singgah ke blog kalian..Peace No War!!

Followers

Imamku Hingga ke Hembusan Nafas yang Terakhir

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
"Some Love Stories...Live Forever"

Friday, January 4, 2013

Salam Tahun baru..1st Entry 2013!

Assalamualaikum wbt

Selamat tahun baru 2013..Jumaat pertama tahun 2013 alhamdulillah syukur kepadaNYA diberi peluang utk bernafas lagi pada tahun ini..amin.kami akan berpindah ke kota bharu, mr.hubby di transfer ke kota bharu..maka jadi org kelantan lah kami selagi wiyah belum di postingkan..

apapun tahun ini adalah tahun yang sangat bermakna dalam hidup wiyah..semoga kebahagiaan ini akan berkekalan hingga ke hujung nyawa kami. Permulaan tahun baru yang indah, memulakan hidup baru sebagai Mommy & Daddy setelah hampir 6 tahun menanti saat2 bergelar ibu ayah. Kehadiran cahaya mata yang dinanti2 kan selama ini..akhirnya dimakbulkan oleh Allah swt. Syukur Alhamdulillah

wafiey dah boleh kenal suara & pelukan mommy..sgt indah ;-)

day 30 @ shoping complex ;-)

kini wiyah sedar percaturan hidup adalah takdir & hakikat..sememangnya benar Allah telah merancang sesuatu yang hebat untuk kita..buktinya dengan kehadiran wafiey dlm hidup kami alhamdulillah rezki menyebelahi kami..walaupun pada mulanya agak risau dgn ekonomi kami! namun Allah maha pemberi & maha pemurah..

sehingga berjumpa lagi..masa itu sgt berharga, menulis ketika wafiey sdg lena di ulit mimpi hehe..lain2 masa semuanya utk wafiey! ;-)

3 comments:

Unknown said...

Pray for us also. Seronok baca entri ini.

eKa said...

comeynya wafiey

eKa said...

comeynya wafiey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...