To All My Friend, Lovely & Silent Readers

To All My Friend, Lovely & Silent Readers

Mohon maaf kiranya wiyah a.k.a Tuan Rumah tiada kunjungan balas/backlink /follow ke blog kalian, ini kerana disebabkan oleh ketiadaan link blog tuan/puan utk wiyah follow kalian. Jutaan maaf juga jika jarang ber'blogwalking' ke blog kalian (busy tahap cipan). In sha Allah jika ada kesempatan waktu wiyah akan ke singgah ke blog kalian..Peace No War!!

Followers

Imamku Hingga ke Hembusan Nafas yang Terakhir

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
"Some Love Stories...Live Forever"

Thursday, January 17, 2013

Perencanaan anak : Panduan SunnahUntuk Anak Soleh

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah hari ni genap 60 hari wiyah berpantang & genap 60 hari la juga umur wafiey hari ni, sekejap jer rasanya..pada awlnya berpantang kat umah mak wiyah tp last minute pd hari ke- 25 plan nak balik umah & try berpantang serta uruskan wafiey sendiri..saja nak biasakan diri utk uruskan wafiey sementara mr.hubby menghabiskan cuti tahunan hingga ke awal tahun depan..ambil peluang ni utk kami belajar fahami setiap perubahan,,tak nak lepaskan peluang utk lihat anugerah terindah ini membesar didepan mata kami! setiap hari adalah sgt indah...in sha allah semga semuanya di permudahkan

alhamdulillah dah semakin faham karenah wafiey dari hari ke hari, syukur wafiey tak meragam sangat, mudah utk di jaga & di pujuk..menangis bila mahukan susu & rasa tak selesa dgn lampin sahaja..

just utk perkngsian bersama, semoga kita sama mendapat manfaat dari perancangan yang telah di sunnahkan dalam membesar & mendidik hidup anak2 kita..in sha Allah, semga Allah memberkati segala usama kita..amin ya rabbal alamin


cuba buat yang terbaik utk menghasilkan yang terbaik dalam yang terbaik..alhamdulillah sunnah 1-3 wiyah dah laksanakan sebaik mungkin..seterusnya kita berusaha & tawakkal kpd Allah swt! semoga dipanjangkan usia kami utk mendidik & membesarkan anak2 kami mengikut sunnah dalam islam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...