To All My Friend, Lovely & Silent Readers

To All My Friend, Lovely & Silent Readers

Mohon maaf kiranya wiyah a.k.a Tuan Rumah tiada kunjungan balas/backlink /follow ke blog kalian, ini kerana disebabkan oleh ketiadaan link blog tuan/puan utk wiyah follow kalian. Jutaan maaf juga jika jarang ber'blogwalking' ke blog kalian (busy tahap cipan). In sha Allah jika ada kesempatan waktu wiyah akan ke singgah ke blog kalian..Peace No War!!

Followers

Imamku Hingga ke Hembusan Nafas yang Terakhir

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
"Some Love Stories...Live Forever"

Tuesday, September 11, 2012

Allah Lebih Menyayangimu..Alfatihah buat Bapa Mertua!

Assalamualaikum wbt

Ucapan takziah buat keluarga en.suami diatas pemergian ayahda tercinta pada hari isnin yang lepas..03 Sept 2012 bersamaan 16 syawal 1433, 11.45am di Hospital Dungun, Terengganu. Sesungguhnya Allah lebih menyayanginya..Al-fatihah buat beliau..Semoga rohnya dicucuri rahmat & diletakkan dalam golongan orang2 yang dikasihi ...Amin Ya rabbal Alamin.

Al-fatihah buat;

Allahyarham Ramli Binti Fatimah
02 Januari 1950 - 03 September 2012
(52 tahun)

Ya Allah..kami bermohon pada Mu agar segala amalan kebaikannya di dunia diterima olehmu..Ya Allah kau ampunilah dosa-dosa sepanjang hayatnya, Ya Allah kau ringankanlah azab kubur padaNya ..Ya Allah kau tempatlah arwah dalam kalangan orang-orang yang di kasihi..Amin Ya rabbal Alamin.

Nota mommy baby: Baby wiyah tak bergerak lebih dr 24 jam..berfikir positif & terus berdoa tanpa henti mohon Allah panjangkan usia zuriat kami & dijauhi dari segala perkara negatif..Alhamdulillah syukur baby bergerak semula pada tengah malam berikutnya..fikiran wiyah & suami, mungkin baby dapat merasakan kesedihan yang kami alami menyebabkan baby tak seaktif biasa..Doa kami semoga baby kami sihat walafiat, amin ya rabbal alamin.

4 comments:

mala said...

innalillah .. salam takziah utk wiyah sekeluarga.


al fatihah utk arwah.

wiyah elakkan diri dari stress. take care.

Wiyah said...

thanks mala..serangan jantung dalam masa 15minit je, allah lebih menyayanginya..kami redha semoga rohnya tenang disana..amin

Rosmawani♥ said...

Sabar ye kak wiyah... :) alfatihah...

inazamri said...

salam takziah.semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 beriman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...