To All My Friend, Lovely & Silent Readers

To All My Friend, Lovely & Silent Readers

Mohon maaf kiranya wiyah a.k.a Tuan Rumah tiada kunjungan balas/backlink /follow ke blog kalian, ini kerana disebabkan oleh ketiadaan link blog tuan/puan utk wiyah follow kalian. Jutaan maaf juga jika jarang ber'blogwalking' ke blog kalian (busy tahap cipan). In sha Allah jika ada kesempatan waktu wiyah akan ke singgah ke blog kalian..Peace No War!!

Followers

Imamku Hingga ke Hembusan Nafas yang Terakhir

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
"Some Love Stories...Live Forever"

Tuesday, December 10, 2013

Alhamdulillah..Dah boleh ajar panggil Along!!

Assalamualaikum wbt

Syukur pada NYA yang memberi kan rezeki..In Sha Allah dalam tempoh 7 bulan lagi wafi akan jadi abang!! Tahun depan berempat..wink wink ^_^..perancangan Allah lebih hebat dari perancangan manusia..kun fayakun!

Entry ini dibawakan oleh Vitamin Souq (Jemput LIKE page wiyah)

Delay period 1 minggu..Alhamdulillah terang & Jelas! 

Terkejut pada mulanya, saling berpandangan dengan suami & berfikir apakah kami mampu melaluinya..fikiran tertumpu pada anakanda wafi yang super duper aktif tp bukan hyperactive..huhu, setelah semalaman berfikir panjang..kami terima pemberiannya dengan redho & penuh rasa syukur..Sesungguhnya Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk hambanya..Ini juga di namakan rezeki! Harapan kami semoga kandunganni "bayi perempun" amin amin ya rabbal alamin.

Anakanda Aisy El Wafiey sudah mencecah 1tahun 2 minggu, walaupun rasanya wafi masih kecil tapi In ShaAllah kami akan cuba lakukan yang terbaik untuknya. Sekarang wafi terlebih manja & nak bertempek sepanjang masa..mungkin dia lebih awal faham apa yg mummy bakal lalui..hehe


Untuk kawan2 yang sedang ber TTC wiyah doa kan semoga rezeki kalian juga akn menyusul selepas ini..in sha Allah, Mohon jasa bai kawan2 juga Jemput Singgah/ Like page wiyah Vitamin Souq..Sokongan kawan2 amatlah wiyah alu2 kan..terima kasih.

Wiyah fokuskan produk kesuburan suami isteri, Alhamdulillah mendapat sambutan. Tentang harga?? Jangan risau..wiyah akan berikan harga yang terbaik & paling rendah di pasaran & free consultation sepanjang masa..

Photo: ♥SET KESUBURAN BAJET♥HARGA TERBAIK -RM100 ONLY!! ♥♥ 2 set sahaja♥♥Berminat?? Pm me or call/ sms / whatsapp 0199775808 | wiyah for fast reply. Tqvm.
SET BAJET..harga mampu milik!!


Full set suami isteri ..Harga terbaik di pasaran!! pm/sms/call/whatsapp for more details 

sekian..wassalam

6 comments:

Cikwa said...

Alhamdulillahh..tahniah sis..
saya baru je start consume set kesuburan nih..mudah2an ade rezki saya nanti..tak sabar gak nih..anak2 dah sibuk nak adik..hehe

Eyzamiel said...

Tahniah Wiyah.. bestnya... eyza blom ada rezeki.. perancangan Allah lebih baik.. Jaga kandungan baik2.. i'm happy 4 u..

Cinta Zakirah said...

Alhamdulillah..tahniah buat sahabatku Wiyah, perancangan Allah adalah yang terbaik..you take care dear..

rozlin mtcsb said...

Tahniah kak wiyah..dh potong sy ye..he3.

Alhamdulillah..rezeki.

rozlin mtcsb said...

Tahniah kak wiyah..dh potong sy ye..he3.

Alhamdulillah..rezeki.

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...